True Blood 1. série

14. března 2014 v 14:35 | *Vee* |  Serials
Nazdárek.. již dlouhoou řadu "let" jsem tu nebyla s žádným seriálem, ale to se napraví.. :)
Podle názvu jste již odhadli, že se jedná o True Blood.. a popravdě.. měla jsem docela k tomuto seriálu výhrady co se týče originality.. upíři, upíří, upíří.. dneska jsou na každém rohu, ale.. TB rozhodně předčilo moje očekávání.. Pojďme se kouknout proč.. :)

Máme tu pro začátek Sookie.. ale kdo to je? Servírka? Ne tak docela.. Sookie i když pracuje v baru dokáže slyšet myšlenky všech lidí okolo.. ale když zemře v jejich městě neznámá dívka, následně její kolegyně z práce a nakonec i babička.. musí využít svoje schopnosti, aby odhalila vraha, protože představa, že její bratr je zabiják se jí ani trochu nezamlouvá. A pozor.. i když je blondýnka.. blbá rozhodně není.. no i když.. jak v čem. :)

Vše se změní příchodem jakéhosi týpka co přijde k Sookie do baru.. celý národ ví o upírech.. většina prosazuje jejich zrovnoprávnění, ale Sookie se na panu tajemném líbí zcela něco jiného - nemůže mu číst myšlenky jako všem okolo a navíc.. nepije lidskou krev, ale speciálně upravenou. To jí na něm přitahuje (ty myšlenky). Ale jak je známo.. upíři pijou především lidskou krev. To není novinka. Jenže pro nevinnou Sookie je tenhle pan tajemný úplně jiná výzva. Pan tajemný je děsivější než se zdá. A jeho minulost je.. dá se říct pořádně ostrá. :)

Postav nám tam neubývá.. naopak.. jedna zemře další dvě se přidají. Ale.. i když se mi zdá, že je tenhle seriál víc o sexu než o upírech.. líbí se mi. :) nevím proč. Možná proto, že vykreslili smrt upíra zase jinak než v Upířích denících nebo snad ve Stmívání. Víc krvavějí.. a popravdě.. o dost víc krvavěji než oba filmy/seriály dohromady. Rozhodně stojí na první řadu kouknout. A nebojte.. první řadou to nekončí ;) Je jich šest. Na pokoukání to rozhodně postačí :)

Eric.. šerif okresku.. spíše upíří šerif. Je nejvyšší a všichni ho musejí poslouchat. Když řekne, že chce Sookie.. měl by dostat Sookie :) i Bill je na něj většinou krátkej. A proto, když Bill zabije barmana v Draculandu (což je upíří bar), který JEHO Sookie chce uškrtit musí za to zaplatit.. novým životem respektive.. vytvořením nového upíra a ke všemu ho vychovat, aby se choval jako příkladný upír.

Před proměnou hodná holčička, která plnila všechno co viděla otci na očích.. po proměně.. kočka. :) koneckonců jak animace prozrazuje. :) když jí Bill proměnil myslel si, že to s Jessicou půjde snadno, ale zdálo se, že Jess je dívka, která bez otcova vlivu zrebelovatí. Což se také stalo. Začala mluvit sprostě a dělat vše co do té doby nemohla.. to se Billovi nelíbilo.. spíše chtěl, aby ho poslouchala. Dal jí na starost Ericovi. Po dvou týdnech mu Jess vrátil s tím, že jejich dohoda padá..

Kdybych tím měla shrnout TB.. asi bych řekla, že to je dobrý seriál.. kvalitní.. ano sex, sex, sex.. ale přiznejme si to.. v jakém filmu nebo seriálu není? :)
Moje hodnocení první řady? 9/10

Zatím vaše